En skarp position i markedet

Marketing er mit udgangspunkt. Jeg har gennem mere end 20 år arbejdet med kendte internationale brands som bl.a. LEGO, V6, DIROL, Hjem-IS, Jaguar og Land Rover.

Jeg har derfor solid erfaring med etablering af den stærke brand identitet, som skaber en skarp position i markedet. Min erfaring går fra konceptudvikling over produktudvikling til kommunikation - både digital, såvel som den non-digital.

Marketing drives ofte meget taktisk. Solid vækst skabes på et strategisk baseret fundament. Jeg hjælper med at skabe sammenhæng mellem de kommercielle mål og marketing planen. 

Re-vitalisering af brands som trænger til fornyelse, og dermed styrkelse af konkurrenceevnen har jeg stor erfaring med. En af mine samarbejdspartnere har givet mig disse ord med på vejen:

We worked together with Hanne on the relaunch of V6 and Dirol, two large and complex chewing gum brands, which were part of the KRAFT/Cadbury Schweppes portfolio. And we also worked jointly, on the repositioning and redesign of the Nestlé/Hjem-IS brand across the Nordics.

In both cases, we experienced Hanne as a strong team player and an extremely pleasant person to work with. She is very professional and focused, keeping the strategic goal in view and striving for an outstanding result.
— Jörg Willich, Partner at Verinion, Branding & Design consultancy, Hamburg

Mit bidrag til din forretning

Lad os sammen finde ud af, hvordan jeg bedst kan hjælpe dig og din virksomhed. Jeg kan indgå som konsulent på timebasis, købes ind til et konkret projekt eller en given periode. Det kan også være at mit bidrag som din sparringspartner, giver den største værdi.

Brand platform

Et stærkt brand er et konsistent brand. Brands handler om tillid. Udgangspunktet for et stærkt brand er klare værdier og et løfte til forbrugerne. At udtrykke brandets værdier på tværs af kanaler er en udfordring, men jeg hjælper med at udarbejde den rette platform for dit brand. Alle aktiviteter må understøtte dit brand.

Re-vitalisering af brands

Nogle brands trænger til en re-vitalisering og nyt liv. Det har jeg stor erfaring med, og sammen kan vi puste ny energi i et brand, der har brug for et nyt image.

Kundens rejse

Vi kan i samarbejde identificere forbrugernes kontaktpunkter med virksomheden og bygge en effektiv markedsføringsindsats op omkring kunderejsen.

Konceptudvikling

Hvordan  formulers en ide og et koncept? Kan ideen overhovedet sælges? Til hvem, hvor og til hvilken pris? Jeg kan hjælpe med at udvikle og trykprøve koncepter.

Produktudvikling

Jeg kan bidrage med stor erfaring inden for produktudvikling. Det kan være via et struktureret udviklingsforløb f.eks. via Stage/Gate model.

Kommunikation

Der er brug for at fastlægge budskaber, som adresserer virksomhedens udfordringer og mål. Den digitale kommunikation fylder naturligvis en del, men den står sjældent alene. Jeg får de forskellige kommunikationskanaler til at spille sammen og supplere hinanden.

Optimering af jeres produkt-portfolio

Portfolio skal understøtte både brand og business. Kender du indtjening pr. produkt i porteføljen? Hvad efterspørger kunderne? Hvilke enheder er strategiske? Hvad kan undværes?

Valg af samarbejdspartner

Jeg kan fungere som sparringspartner, når I skal vælge nye samarbejdspartnere og skal have etableret et godt samarbejde med eksempelvis et reklamebureau.


Hør, hvad jeg kan gøre for netop din organisation

Samtalen er uforpligtende.
Al kontakt er naturligvis fortrolig.

http://